Komplexní prodejní péče o přidělený segment trhu a jeho rozvoj
Zajišťuje servis zákazníkům, především v technicko-poradenské činnosti
Udržuje informační databáze o zákaznících v aktuálním stavu
Operativně sleduje plnění zakázek v okruhu svěřených zákazníků
Spolupracuje při stanovování cenové politiky prodeje a podílí se na tvorbě cen
Spolupracuje na tvorbě smluv a prodejního plánu
Analyzuje trh a vyhledává rozvíjející se oblasti průmyslu s odběrem produktů
Vytváří nabídky dle ceníků/kalkulací, vývoje trhu a prodejní strategie v rámci vymezených zákazníků
U nových zákazníků zajišťuje finanční informace potřebné pro udělení úvěrového limitu
Pečuje o včasný a řádný vývoj pohledávek a plateb od zákazníků
Vzdělání: SŠ/VŠ ekonomického nebo technického směru
Pracovní zkušenosti: v oblasti obchodu (technicko-administrativní procesy v prodeji), B2B
Osobní požadavky: systematičnost, spolehlivost, flexibilita, komunikativnost, samostatnost, ochota se vzdělávat, schopnost naslouchat a vycházet vstříc potřebám zákazníka
PC: MS Office, Internet, SAP výhodou
Jazyky: Aktivní znalost AJ/NJ, druhý jazyk lze doučit po nástupu
Zajímavé pracovní uplatnění v mezinárodní společnosti a moderním prostředí
Odpovídající odměnu a platový růst, motivační systém odměňování